Lietuvos įtraukties švietime centro Švietimo pagalbos plėtros grupės specialistai parengė rekomendacijas pedagogams, ugdantiems mokinius, turinčius judesio ir padėties bei neurologinių sutrikimų (JPN).

Judesio ir padėties bei neurologiniai sutrikimai – tai judumo sutrikimai, ribojantys galimybę judėti erdvėje. Mokymo priemonės, skirtos šiuos sutrikimus turintiems mokiniams, didina įsitraukimą į ugdymo procesą, padeda įsisavinti alternatyviosios komunikacijos sistemas, lavina smulkiąją motoriką, ugdo komunikacinius gebėjimus bendraujant alternatyviosios komunikacijos būdu ir naudojantis specialiąja programine įranga.

Šių rekomendacijų tikslas – supažindinti ir pristatyti mokymo priemones pedagogams, kad kiekvienam mokiniui, turinčiam JPN sutrikimų, būtų galima parinkti, pritaikyti ir naudoti jam tinkamas, funkcionalias ir saugias specialiąsias mokymo priemones, o taip pat aktyviau, įdomiau ir efektyviau įtraukti juos į ugdymo procesą.

Rekomendacijas galite peržiūrėti ir parsisiųsti čia.