Šias pareigas einantis darbuotojas atlieka šias funkcijas:

  • dalyvauja rengiant teisės aktų bei programų projektus švietimo pagalbos teikimo, tarpinstitucinio bendradarbiavimo, vaikų įtraukiojo ugdymo naujovių srityje; pagal kompetenciją rengia raštus, pažymas, suvestines ir kitus dokumentus, susijusius su Grupės  ir Centro  darbu;
  • teikia metodinę ir konsultacinę pagalbą bei esant poreikiui organizuoja seminarus, metodines dienas, atvejų aptarimų, gerosios patirties sklaidos ir kitus renginius savivaldybių pedagoginių psichologinių, švietimo pagalbos tarnybų ir regioninių specialiojo ugdymo centrų socialiniams pedagogams socialinės pedagoginės pagalbos teikimo organizavimo;
  • esant poreikiui, inicijuoja rekomendacijų, metodinių leidinių bei kitos aktualios informacinės medžiagos savivaldybių pedagoginių psichologinių, švietimo pagalbos tarnybų, regioninių specialiojo ugdymo centrų bei ugdymo įstaigų socialiniams pedagogams, mokyklų administracijų, vaiko gerovės komisijų nariams, mokiniams, tėvams apie elgesio ir/ar emocijų sunkumų turinčių vaikų ugdymo, įvairių ugdymosi poreikių turinčių vaikų įtraukiojo ugdymo sąlygų gerinimą rengimą bei gali pats dalyvauti rengiant šias priemones;
  • esant poreikiui inicijuoja ir organizuoja savivaldybių pedagoginių psichologinių, švietimo pagalbos tarnybų ir regioninių specialiojo ugdymo centrų bei mokyklų socialinių pedagogų, mokyklų administracijų, profesinės kvalifikacijos tobulinimą, organizuoja mokymus elgesio ir emocijų sunkumų, įvairių ugdymosi poreikių turinčių vaikų įtraukiojo ugdymo sąlygų gerinimo ir kitose srityse;
  • koordinuoja šalies tėvų (globėjų, rūpintojų) švietimą įvairių ugdymosi poreikių turinčių vaikų įtraukiojo ugdymo klausimais;
  • esant poreikiui atlieka savivaldybių pedagoginių psichologinių, švietimo pagalbos tarnybų socialinių pedagogų praktinės veiklos vertinimą;
  • koordinuoja vaiko socialinio pedagoginio vertinimo metodikų ir instrumentų rengimą, pritaikymą ir atnaujinimą bei rengia rekomendacijas dėl vaiko socialinio pedagoginio vertinimo metodikų ir instrumentų taikymą praktikoje;
  • Centro ir (ar) arba Grupės vadovo pavedimu dalyvauja komisijose bei darbo grupėse sprendžiant jo kompetencijai priskirtus klausimus;
  • vykdo kitas Centro ir Grupės vadovo pavestas funkcijas Centro uždaviniams įgyvendinti;
  • įsivertina savo veiklą, analizuoja jos rezultatus, teikia siūlymus Grupės veiklai tobulinti; atsiskaito Grupės vadovui už savo darbą;
  • pagal kompetenciją teikia pagalbą kitų skyrių darbuotojams;
  • be šiame aprašyme įvardytų funkcijų vykdo kitas teisės aktų nustatytas funkcijas.