Grupės funkcijos yra šios:
• analizuoja ir sistemina informaciją apie Lietuvos ir kitų šalių mokinių, turinčių autizmo spektro sutrikimų, įtraukiojo ugdymo naujoves, jas išbando mokyklose ir pritaiko, organizuoja jų sklaidą šalies mokyklose;
• teikia metodinę konsultacinę pagalbą mokykloms, švietimo pagalbos įstaigoms ir regioniniams centrams;
• vykdo mokyklų, švietimo pagalbos įstaigų ir regioninių centrų pedagoginių darbuotojų, mokytojų padėjėjų kompetencijų tobulinimą diegti ir taikyti įtraukiajam autizmo spektro sutrikimų turinčių vaikų ugdymui skirtas inovatyvias metodikas;
• diegia pažangias, užsienio šalių gerąja patirtimi paremtas, švietimo pagalbos teikimo ir įtraukiojo ugdymo praktikas mokyklose, švietimo pagalbos įstaigose ir regioniniuose centruose;
• rengia metodinę medžiagą ir vykdo jos sklaidą mokyklos, švietimo pagalbos įstaigoms, regioniniams centrams, tėvams;
• teikia mobilią metodinę konsultacinę pagalbą mokykloms: stebi vaikus nuolatinėje ugdomojoje aplinkoje, konsultuoja mokyklų komandas Centro direktoriaus nustatyta tvarka;
• organizuoja mokinių, turinčių autizmo spektro sutrikimų, ugdymo naujovių ir gerosios praktikos diegimą bei metodinės pagalbos švietimo įstaigų darbuotojams teikimą;
• rengia ir (ar) įgyvendina švietimo įstaigų darbuotojų kvalifikacijos tobulinimo programas, susijusias su mokinių, turinčių autizmo spektro sutrikimų, ugdymu ir pagalbos teikimu; nagrinėja Grupės vykdomų renginių kokybę, koordinuoja parengtų kvalifikacijos tobulinimo programų vertinimą;
• organizuoja informacinius renginius tėvams, auginantiems vaikus, turinčius autizmo spektro sutrikimą;
• rengia ir vykdo projektus, inicijuoja šios srities inovacijas;
• teikia informacinę, ekspertinę, konsultacinę, metodinę pagalbą švietimo veiklą organizuojantiems ir įgyvendinantiems švietimo subjektams, apie mokinių, turinčių autizmo spektro sutrikimų, ugdymą ir pagalbos teikimą;
• teikia trumpalaikę tikslinę švietimo ir kitą pagalbą ir konsultuoja mokinius, turinčių autizmo spektro sutrikimų, ir jų tėvus (globėjus, rūpintojus), pedagoginius darbuotojus, mokytojų padėjėjus Centro direktoriaus nustatyta tvarka;
• dalyvauja rengiant teisės aktų, susijusių su mokinių, turinčių autizmo spektro sutrikimų, ugdymu ir pagalbos teikimu projektus;
• Centrui įgaliojus, pagal kompetenciją atstovauja jį tarptautinėse organizacijose ar pati dalyvauja tarptautinių organizacijų veikloje, kaupia ir dalijasi informacija apie pasaulyje diegiamas pažangias įtraukties švietime inovacijas ir jų taikymo praktikas;
• teisės aktų nustatyta tvarka teikia informaciją suinteresuotosioms institucijoms ir visuomenei;
• pagal priskirtą kompetenciją atlieka kitas teisės aktais nustatytas ar Centro direktoriaus pavestas funkcijas, susijusias su Centro veikla.