Šias pareigas einantis darbuotojas atlieka šias funkcijas:

  • dalyvauja rengiant teisės aktų bei programų projektus švietimo pagalbos teikimo,  tarpinstitucinio bendradarbiavimo, vaikų įtraukiojo ugdymo naujovių srityje; pagal kompetenciją rengia raštus, pažymas, suvestines ir kitus dokumentus, susijusius su Grupės  ir Centro  darbu;
  • teikia metodinę ir konsultacinę pagalbą bei esant poreikiui organizuoja  seminarus, metodines dienas, atvejų aptarimų, gerosios patirties sklaidos ir kitus renginius;
  • inicijuoja rekomendacijų, metodinių leidinių bei kitos aktualios informacinės medžiagos rengimą bei dalyvauja viešai pristatant šias priemones;
  • inicijuoja ir organizuoja kvalifikacijos tobulinimą mokymosi sutrikimų turinčių mokinių įtraukiojo ugdymo sąlygų gerinimo ir kitose srityse;
  • atlieka tyrimus: apibrėžia tyrimo tikslą, pateikia metodologiją, nustato tyrimo etapus ir veiksmus, pateikia tyrimo rezultatus ir išvadas;
  • dalyvauja vaiko socialinio pedagoginio vertinimo metodikų ir instrumentų rengime, pritaikyme ir atnaujinime bei rengia rekomendacijas dėl vaiko socialinio pedagoginio vertinimo metodikų ir instrumentų taikymą praktikoje;
  • dalyvauja rengiant projektus, susijusius su Grupės veikla;
  • pildo ir tvarko savo darbo dokumentus, pagal kompetenciją rengia raštus, pažymas, suvestines ir kitus dokumentus, susijusius su Grupės darbu;
  • pagal kompetenciją rengia raštus, pažymas, suvestines ir kitus dokumentus, susijusius su Grupės ir Centro darbu;
  • Grupės vadovo pavedimu dalyvauja posėdžiuose, komisijose bei darbo grupėse sprendžiant jo kompetencijai priskirtus klausimus;
  • pagal kompetenciją teikia pagalbą kitų Grupių darbuotojams;
  • įsivertina savo veiklą, analizuoja jos rezultatus, teikia siūlymus Grupės veiklai tobulinti;
  • atsiskaito Grupės vadovui už savo darbą;
  • vykdo kitas Grupės vadovo pavestas funkcijas Centro uždaviniams įgyvendinti;
  • vykdo kitas teisės aktais nustatytas funkcijas, kurios nenurodytos šiame pareigybės aprašyme.