Šias pareigas einantis darbuotojas atlieka šias funkcijas:
- dalyvauja rengiant teisės aktų bei programų projektus švietimo pagalbos teikimo, tarpinstitucinio bendradarbiavimo, vaikų įtraukiojo ugdymo naujovių srityje; pagal kompetenciją rengia raštus, pažymas, suvestines ir kitus dokumentus, susijusius su Grupės ir Centro darbu;
- teikia metodinę ir konsultacinę pagalbą bei esant poreikiui organizuoja seminarus, metodines dienas, atvejų aptarimų, gerosios patirties sklaidos ir kitus renginius;
- inicijuoja rekomendacijų, metodinių leidinių bei kitos aktualios informacinės medžiagos rengimą bei dalyvauja viešai pristatant šias priemones;
- inicijuoja ir organizuoja kvalifikacijos tobulinimą mokymosi sutrikimų turinčių mokinių įtraukiojo ugdymo sąlygų gerinimo ir kitose srityse;
- atlieka tyrimus: apibrėžia tyrimo tikslą, pateikia metodologiją, nustato tyrimo etapus ir veiksmus, pateikia tyrimo rezultatus ir išvadas;
- dalyvauja vaiko socialinio pedagoginio vertinimo metodikų ir instrumentų rengime, pritaikyme ir atnaujinime bei rengia rekomendacijas dėl vaiko socialinio pedagoginio vertinimo metodikų ir instrumentų taikymą praktikoje;
- dalyvauja rengiant projektus, susijusius su Grupės veikla;
- pildo ir tvarko savo darbo dokumentus, pagal kompetenciją rengia raštus, pažymas, suvestines ir kitus dokumentus, susijusius su Grupės darbu;
- pagal kompetenciją rengia raštus, pažymas, suvestines ir kitus dokumentus, susijusius su Grupės ir Centro darbu;
- Grupės vadovo pavedimu dalyvauja posėdžiuose, komisijose bei darbo grupėse sprendžiant jo kompetencijai priskirtus klausimus;
- pagal kompetenciją teikia pagalbą kitų Grupių darbuotojams;
- įsivertina savo veiklą, analizuoja jos rezultatus, teikia siūlymus Grupės veiklai tobulinti;
- atsiskaito Grupės vadovui už savo darbą;
- vykdo kitas Grupės vadovo pavestas funkcijas Centro uždaviniams įgyvendinti;
- vykdo kitas teisės aktais nustatytas funkcijas, kurios nenurodytos šiame pareigybės aprašyme.